Stołówka

Jadłospis: 26.02. – 1.03.

PONIEDZIAŁEKWTOREK ŚRODACZWARTEKPIĄTEK
zupa pomidorowa z ryżemzupa koperkowa z tartym ciastemzupa grysikowakapuśniakzupa pieczarkowa z makaronem
ziemniaki, gulasz z szynki wieprzowejziemniaki, ryba w panierceziemniaki, kotlet drobiowyspaghetti bolognesekluski leniwe z masłem, cukrem i cynamonem
marchewka z jabłkiemsurówka z kiszonej kapusty z marchewką i jabłkiemmizeria
kompot z owocami, deserkompot, deserkompot wieloowocowykompot wieloowocowy, deserkompot wieloowocowy, deser
alergeny: 1, 7, 9alergeny: 1, 3, 4, 7, 9alergeny: 1, 3, 9alergeny: 3, 7, 9alergeny: 1, 3, 7, 9
Uwaga! Stołówka szkolna zastrzega sobie, z przyczyn niezależnych, zmiany w jadłospisie.

LISTA ALERGENÓW wg Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1169/2011 w odniesieniu do składników obecnych w środkach żywności. SUBSTANCJE ZAWIERAJĄCE ALERGENY:

  1. Zboża zawierające gluten (tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies, orkisz, kamut lub ich szczepy hubrydowe) i produkty pochodne 
  2. Skorupiaki i produkty pochodne 
  3. Jajka i produkty pochodne 
  4. Ryby i produkty pochodne 
  5. Orzeszki ziemne (arachidowe) i produkty pochodne 
  6. Soja i produkty pochodne 
  7. Mleko i produkty pochodne 
  8. Orzechy tj. migdały, orzechy laskowe, orzechy włoskie), nerkowce, orzechy pekan, orzechy brazylijskie, pistacje, orzechy makadamie i produkty pochodne 
  9. Seler zwyczajny i produkty pochodne 
  10. Gorczyca i produkty pochodne 
  11. Nasiona sezamu i produkty pochodne 
  12. Dwutlenek siarki i siarczyny w stężeniach powyżej 10 mg/kg lub 10 mg/l w przeliczeniu na SO2 
  13. Łubin i produkty pochodne 
  14. Mięczaki i produkty pochodne  

Zapisy na obiady

Stołówka funkcjonuje od 5 września 2023 r. Zapisu dzieci na obiady można dokonać od czwartku 31 sierpnia w godzinach od 8:00 do 13:00 osobiście u pani intendent lub telefonicznie.
Telefon intendent:  (33) 823 41 47
Telefon sekretariat: (33) 823 24 80

Opłaty za obiady

Opłata za obiad wynosi 6,00 zł.

Opłaty za obiady w szkole wnosi się z dołu za ubiegły miesiąc od 1. (nie wcześniej!) do 10. dnia każdego miesiąca. Uprzejmie prosimy wszystkich rodziców o terminowe wpłaty w kwocie NIE WYŻSZEJ i NIE NIŻSZEJ niż wskazana przez intendenta (z uwagi na poprawne księgowanie wpłat) na konto SP5 o numerze:

20 1050 1445 1000 0024 3613 5285 (ING Bank Śląski S.A.)

W tytule przelewu piszemy: nazwisko i imię ucznia, klasę i miesiąc, za który dokonywana jest wpłata za obiady (na każdego ucznia osobna wpłata).

Informację o odpłatności za obiady dotyczącej danego ucznia (uwzględniającej ewentualne odpisy) rodzice otrzymują w wiadomości przez e-dziennik, a uczniowie w formie paska z kwotą.

Odpisy

Zgłoszenia nieobecności ucznia na obiedzie należy dokonać telefonicznie lub osobiście u pani intendent (parter, pokój nr 7) od 7:00 do 8:30 każdego dnia.
Telefon intendent:  (33) 823 41 47
Telefon sekretariat: (33) 823 24 80